Online klachtenmeldpunt
Bent u direct belanghebbende bij een specifieke aanbesteding van de SED Organisatie, dan kunt u hier uw klacht indienen. U krijgt van ons een bevestiging nadat uw klacht in behandeling is genomen. Hier vindt u de beschrijving van de klachtenprocedure.
Een klacht dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
De klacht heeft betrekking op een specifieke aanbesteding van de SED Organisatie;
Klachten over geschiktheidseisen, selectiecriteria of contractvoorwaarden zijn aan de orde geweest bij de Nota van Inlichtingen. Na de gunning worden alleen klachten over de gunningsprocedure in behandeling genomen;
U bent direct belanghebbende bij de specifieke aanbesteding;
U omschrijft duidelijk waarover u specifiek klaagt en doet een voorstel hoe dit knelpunt verholpen kan worden;
U voegt alle relevante aanbestedingsdocumenten en eventuele communicatie omtrent het geheel (Offerte-aanvraag, Nota van Inlichtingen, Programma van eisen, Overeenkomst) toe als bijlage(n). U kunt uitsluitend PDF-documenten toevoegen.